یکشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۰۹

مهدی خانی ،

مدیریت شهری برای تحقق پروژه های کلیدی در سال جاری اهتمام جدی داشته باشد

به منظور تحقق سیاستهای شورای اسلامی شهر قزوین در تکمیل پروژه های کلیدی در سال جاری، مدیریت شهری قزوین اهتمام ویژه وجدی داشته باشد.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین،مهدی مهدی خانی رییس کمیسیون عمران،ترافیک وامور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین،با بیان این مطلب اظهار کرد: انتظار می رود در یکسال پایانی عمر شورای ششم برخی از سیاستها و پروژه های کلیدی شورا که در بودجه شهرداری متمرکز شده توسط مدیریت شهری قزوین جدی تلقی شود و اهتمام ویژه ای برای تحقق آنها صورت گیرد.
 
 وی افزود: در طی سه سال اخیر در حوزه حمل و نقل و ترافیک شاهد اجرای پروژه های خوبی بودیم اما در حوزه هوشمندسازی با وجود اینکه از پیشرفت کار راضی نیستم اما توانستیم ادبیات هوشمند سازی را جاری کنیم و این  می تواند مقدمه خوبی برای آغاز پروژه های هوشمندسازی در مدیریت شهری باشد.
 
 مهدی خانی همچنین خواستار تشکیل جلسات مستمر و مداوم برای پیگیری پروژه ها و حضور شهردار قزوین در این جلسات شد و گفت: برگزاری جلسات سازمان یافته و با حضور شهردار می تواند در پیشبرد اهداف مدنظر، تسریع در روند  اجرا و همچنین تامین مالی پروژه ها موثر باشد.
 
 وی اظهار امیدواری نمود؛ تا پایان دوره ششم شورا با همت مضاعف و دستان توانمند مجموعه مدیران شهری  شاهد تکمیل پروژه های نیمه تمام باشیم.
 پایان پیام/

تصاویر مرتبط