دوشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۰۵

اجرای آئین گرامیداشت مراسم سوگواری اربعین حسینی در خانه مشارکت های مردمی

مراسم سوگواری اربعین سید و سالار شهیدان، آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش با برپایی موکب پذیرایی از دلدادگان و عاشقان حسینی با حضور پرشور اهالی محلات مهدیه ، پونک و نوروزیان در محوطه پیاده راه خانه مشارکت های مردمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قزوین، مراسم سوگواری اربعین سید و سالار شهیدان، آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش با برپایی موکب پذیرایی از دلدادگان و عاشقان حسینی با حضور پرشور اهالی محلات مهدیه ، پونک و نوروزیان در محوطه پیاده راه خانه مشارکت های مردمی برگزار شد.

شایان ذکرست؛ یکی از تاثیرگذارترین تجمع انسانی در جهان، پیاده روی اربعین حسینی است که عاشقان آزادی با هر قومیت، ملیت و مذهبی راهی نجف اشرف می شوند تا پای پیاده از عمود یک تا بین الحرمین الشریفین، مرور کنند و بیاموزند اندیشه امام حسین(ع) را و با انرژی مضاعف جبهه مقاومت را مستحکمتر از گذشته بنمایند. آن دسته از دلدادگان حسینی که نتوانستند در مسیر راهپیمایی اربعین حضور داشته باشند باحضور در این موکب‌ خود را در این مسیر دینی و آئینی سهیم دانسته و همین باعث شد که این موکب با استقبال خوبی از مردم روبرو شود.

اتمام پیام/

تصاویر مرتبط